elektrický obvod
Vozidla byly napájeny z troleje a osvětlení z koleje, ale pro nemožnost či naprosto těžkou až nemožnou přestavbu pojezdů tramvají Düwag a hlavně díky japonským tramvajím Kato LRT s motory v podvozcich a plastovýmu sběrači, kdy hrozilo zničení či poškození modelů jsem přistoupil, ačkoliv nerad, ke klasickému napájení z kolejí a trolej slouží pouze k napájení nezávislého osvětlení vozidel, což neplatí pro japonské tramvaje Kato LRT které mají vnější i vnitřní osvětlení závislé na jízdě vozidla. Na konečných stanicích a ve vozovně lze ještě samostatně vypínat a zapínat osvětlení jednotlivých vozů stojících na jednotlivých úsecích, v praxi to vypadá tak, že třeba na konečné stojí dvě soupravy za sebou ,ale osvětlená je jen jedna, či obě, či žádná, nebo dokonce jen jeden vůz soupravy dle vlastní volby.